Inicio > Libros para vivir mejor > Alimentación > De la cuina a la taula en 10 minuts
  • img-book

    FUNDACIÓ ALÍCIA

De la cuina a la taula en 10 minuts

35 receptes creades amb la Fundació Alícia

Autor:

FUNDACIÓ ALÍCIA

 

 

Fàcils i ràpides receptes explicades i il•lustrades, pas a pas, per a cuinar amb microones. Innovaràs en el teu menú diari i milloraràs les teves habilitats de cuina i la teva alimentació.Conèixer millor quins son els elements necessaris per seguir una alimentació equilibrada i quin és el seu temps de preparació ha estat el punt de partida d’aquest llibre de 35 receptes per a microones desenvolupades juntament amb Fundació Alícia. Receptes que prepararàs en només 10 minuts i en 3 passos i amb les que a més a més podràs conèixer consells necessaris per millorar el resultat dels seus plats. Recomanat per a tots aquells que vulguin estalviar temps a la cuina sense renunciar a cuinar plats deliciosos i sans.

  • Per a la preparació de les receptes, s’ha comptat amb els millors cuiners, químics, tecnòlegs d’aliments, nutricionistes i dissenyadors.
  • Inclou il•lustracions i fotografies que expliquen gràficament la elaboració de les receptes.
  • Receptes amb ingredients que trobes a la cantonada de casa.
  • Les 35 receptes son fàcils i molt ràpides de cuinar.
  • Ferran Adrià és col•laborador de la Fundació Alícia, fundació dedicada a la innovació tecnològica en la cuina i que treballa per ser un referent dins l’àmbit de la investigació aplicada a la cuina.
Detalle del libro "De la cuina a la taula en 10 minuts"

ISBN: 9788497356701
Encuadernacion: Rústica
Publish Date: 01/11/2012
Page Count: 96
Dimensiones: 17 x 21 cm

    FUNDACIÓ ALÍCIA. Alícia, Ali-mentació i cièn-cia, és una fundació privada sense ànim de lucre, a més d’un centre de recerca dedicat a la innovació tecnològica a la cuina, a la millora dels hàbits alimentaris i a la valoració del patrimoni agroalimentari i gastronòmic.

    “De la cuina a la taula en 10 minuts”

    1 2 3 4 5

    El responsable del tratamiento de los datos personales facilitados en los comentarios es Profit Editorial, S.L., quien tiene un interés legítimo en tratarlos con la finalidad de aportar opiniones a nuestros productos. Tiene derecho acceder, rectificar y suprimir sus datos, así como otros derechos, como explica en el apartado Sobre sus datos y LOPD.

    Este libro aún no tiene reseñas.